Een klantportaal is dé manier om meer service te bieden aan je klanten en je salesprocessen efficiënter in te richten. We leggen uit wat een klantportaal is en we geven 10 tips voor een succesvol klantportaal.
In onze blog geven wij onze visie op ons werk, op vernieuwingen en op trends.
Naast de digitale integratie van Click and Collect, maken de processen in jouw winkel Click and Collect tot een succes of mislukking. We schreven al enkele tips in de digitale integratie, maar nu 7 tips gericht op jouw winkel.
Op 10 december is er een wereldwijde beveiligingsaankondiging gedaan met betrekking tot een kritiek beveiligingsprobleem. Dit probleem is door experts beschreven als "de slechtste ontdekking in de afgelopen jaren" voor de kwetsbaarheid en de mogelijke gevolgen ervan tot wereldwijde softwaresystemen.
Wij ontwikkelen Umbraco websites, wij houden ons bezig met merkstrategie en we helpen met jouw produktmarketing. Maar waar is nu de gemene deler in deze vakgebieden? Dat is jou helpen met jouw online succes.
Deze week deel 3 in onze serie"De weg naar online succes": hoe kun je jouw funnel optimaliseren?
Wij ontwikkelen websites, wij houden ons bezig met merkstrategie en we helpen met jouw produktmarketing. Maar waar is nu de gemene deler in deze vakgebieden? Dat is een funnel. Het inzetten van een denkbeeldige funnel dwingt je niet alleen na te denken over techniek, maar over je gehele merkstrategie en produktmarketing.
Deze week deel 2 in de serie "De weg naar online succes": hoe zet je jouw funnel op?
Wij ontwikkelen websites, wij houden ons bezig met merkstrategie en we helpen met jouw produktmarketing. Maar waar is nu de gemene deler in deze vakgebieden? Dat is een funnel. Het inzetten van een denkbeeldige funnel dwingt je niet alleen na te denken over techniek, maar over je gehele merkstrategie en produktmarketing.
Deze week deel 1 in de serie "De weg naar online succes": wat is een funnel?
De keuze voor een goed Content Management Systeem is belangrijk. Waarom? Als organisatie wil je een website die veilig, snel en gebruiksvriendelijk is. Ook wil je dat de integratie van bestaande pakketten soepel verloopt. In deze blog vertellen we wanneer Umbraco CMS een goede keuze is en voor wie Umbraco CMS erg geschikt is.
Umbraco is een Content Management Systeem waarmee jij
Voordat wij bij een bedrijf starten met een traject voor een nieuwe merkstrategie, komen er veel vragen op ons af. En dat vinden we prettig, want hoe meer onze klanten vragen, hoe soepeler het proces loopt om tot een nieuwe merkstrategie te komen. We komen ook veel dezelfde vragen tegen. In deze blog geven we antwoord op een paar veelvoorkomende vragen over merkstrategie in het digitale tijdperk.
Met een design sprint comprimeren wij projecten, die anders vaak maanden in beslag nemen, tot slechts 1 week.
Wij hebben in het verleden vaak meegemaakt dat vooral Umbraco ontwikkeltrajecten, maar ook de strategische trajecten traag zijn. De oorzaak van deze traagheid ligt vaak in het niet maken van keuzes en beslissingen en doordat niet alle mensen direct worden gebrieft. Én omdat reclamebureau's enorm veel overhead creëren door het gebrek aan focus op 1 opdrachtgever.
Een merkstrategie is een (langetermijn)plan met duidelijke keuzes om jouw ambities waar te kunnen maken. Aangevuld met doelen, dromen én de inzet van middelen op basis van het karakter van jouw bedrijf of merk.
Maar wat is de identiteit van jouw merk of bedrijf? En welke middelen zet je in op basis van jouw karakter? Hoe maak je de (vaak moeilijke) keuzes?
Ieder mens is uniek, althans dat vinden ze vaak. Je hebt idealen, waarden, kenmerken, dromen en ambities. We kijken ook naar ieder mens anders en we vormen vaak ons oordeel op basis van het eerste contactmoment. In hokjes denken: soms bewust en maar vaak onbewust. Hetzelfde doe je bij merken: in een fractie van een seconde bepaal je de waarden en kenmerken van dat merk, gebaseerd op jouw eigen ervaring én de mening van anderen. Het geeft je focus en houvast.
Jouw klanten winkelen online, meer dan ooit tevoren. In onze beleving is de stijging van het online winkelgedrag een blijvende trend. Met een hoog rendement voor de retailer, maar ook een winkelervaring voor de consument wint Click & Collect aan populariteit. Klanten besparen op de bezorgkosten en genieten van de snelheid en het gemak van het ophalen van hun bestelling. Op een locatie dichtbij, wanneer het hen uitkomt.
Anno 2022 maakt online verkoop nog steeds een enorme groei door. Toch zijn er twee dingen die jouw klant afschrikken:
Het is geen vraag meer of winkels Click & Collect aanbieden. Het gaat er nu om hoe goed de ervaring van de klant is in jouw winkel. En hoe ze de ervaring vergelijken met die van jouw concurrenten.
We schreven het al eerder, positioneren is de zoektocht naar de nummer 1 positie in het hoofd van jouw doelgroep. Om deze positie te bereiken, heb je natuurlijk wel wat nodig. Een goed product, de communicatie op orde, weten in welke markt je je begeeft, maar ook genoeg onderscheidend vermogen. Met de hoeveelheid prikkels die jouw doelgroep dagelijks ontvangt is dit moeilijk.