Online klantportaal ontwikkelen

Van strategie tot en met ontwikkeling en beheer, wij ontwikkelen B2B klantportalen.

een persoon die een laptop gebruikt

Bedrijfsprocessen automatiseren, relevante data koppelen vanuit andere systemen en interacties met je klant digitaliseren. Wij ontwikkelen gebruiksvriendelijke online klantportalen waarbij klantbehoeften centraal staan. 

een man met een baard

Ook een online klantportaal ontwikkelen?

Neem dan contact op met mij. Ik vertel je graag en vrijblijvend over de mogelijkheden van een klantportaal. 

Klantportalen

Klantportalen die wij mochten ontwikkelen

een persoon die een tablet vasthoudt

Bedien klanten 24/7 met een online klantportaal

Met een online klantportaal (mijn-omgeving) bied je 24/7 service aan je klanten. Producten bestellen, rapportages inzien, afspraken maken of pakketten volgen. Dit soort zaken bundel je in één online klantomgeving. Met een online klantportaal vergroot je de klanttevredenheid en zorg je voor een optimale klantbinding.

een persoon die een tablet vasthoudt

Vergroot service en verhoog omzet

Wanneer we een klantportaal ontwikkelen, zorgen we ervoor dat het klantportaal naadloos aansluit op de wensen van jouw organisatie en behoeften van je klant. Zakelijke klanten verwachten tegenwoordig een optimale dienstverlening waarbij service verleent moet worden als de klant hier om vraagt. Onze klantportalen zijn gebruiksvriendelijk én volledig gericht op je gebruikers. Hierdoor vergroot je je service en verhoog je direct de omzet.

Waarom ontwikkel je een klantportaal?

Klanttevredenheid verhogen

  • Informatie of inzicht is 24/7 beschikbaar
  • Service naar een hoger niveau

Met een klantportaal vergroot je de klantbetrokkenheid

  • Meer en overzichtelijke communicatiemogelijkheden
  • Jouw merk en organisatie zijn altijd en overal toegankelijk

Een klantportaal werkt omzetverhogend

  • Digitaliseer en automatiseer de bedrijfsprocessen en klantcontacten
  • Koppeling met mailflows en CRM (marketing automation)
  • Integratie van een B2B webshop

een man en een vrouw die bij een lijst werken

Strategie, een klantportaal is altijd maatwerk

We willen weten hoe het klantportaal gaat bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen, merkidentiteit en gebruiksbeleving van je klanten. Daarom start de ontwikkeling van een klantportaal altijd met gedegen denkwerk.

een groep mensen die in een kamer met glazen wanden zit

De gebruiker centraal

Wanneer we een online klantportaal ontwikkelen, laten we het optimaal aansluiten bij de wensen en behoeften van je klant. Hierbij maken we gebruik van user stories, persona's en testpanels. Hiermee ontwikkelen we een portal dat écht van toegevoegde waarde is voor jouw klanten.  

logo, bedrijfsnaam

De techniek: veilig en flexibel

We ontwikkelen een klantportaal in Umbraco. Dit platform biedt een hoge mate van veiligheid en is zeer flexibel opgezet. Zo beiden we standaard een 'federated login' aan met het Microsoft365 account. We koppelen met bijna alle externe bronnen en API's, zoals ERP en CRM. 

Ben jij toe aan een klantportaal?

Wil jij je klanten meer service bieden? Neem gerust contact met ons op, we vertellen je graag meer over een klantportaal. 

Onze verhalen

In onze blogs laten we zien waar we dagelijks mee bezig zijn. We geven onze visie op ons werk, op vernieuwingen en op verandering.

Bekijk onze verhalen