Wij helpen met identificeren van kansen, het vormen van identiteit, een sterk productaanbod en het valideren van jouw businessmodel. Om jouw concurrentie te verslaan.
Jouw keuzes nu bepalen waar jouw onderneming over een paar jaar staat. Hoe scherper deze keuzes, en hoe duidelijker deze voor iedereen in de organisatie, hoe korter de weg naar een sterk en wendbaar merk.
Wij helpen jouw merk met concrete adviezen, met het ontdekken van kansen, het begeleiden in (digitale) strategie en met bottleneck analyses.
De merkidentiteit beschrijft wie jij bent, wat jou drijft, wat jij betekent voor anderen en het geeft energie aan jouw organisatie. Vanuit dit fundament zorg je voor de emotionele verbinding tussen jou en jouw doelgroep. Zo’n unieke plek vereist dat je scherpe keuzes maakt: hoe scherper deze keuzes, des te beter plaatst jouw doelgroep jouw merk in het juiste hokje.
Naar merkidentiteitHoe toekomstbestendig is jouw businessmodel? Waar zitten jouw bottlenecks in jouw salesfunnel? We zorgen samen dat jij de juiste kansen pakt met voor jou het juiste businessmodel.
Naar positionerenHet merkuiterlijk van jouw merk gaat over alles wat de mensen van jouw merk zien, horen en voelen. Kleur, vorm, typografie en logo zijn daar vaste onderdelen van. Het merkuiterlijk zorgt voor een herkenbaar en eigen merkbeeld, zodat jouw publiek jouw merk onthoudt.
Naar merkuiterlijkProductmarketing is het proces waarbij jij product op de markt brengt. Maar waar ligt de kracht van jouw product? Welk prijskaartje hang je er aan? En hoe verhouden jouw producten zich hiërarchisch tot elkaar en jouw merk?
Naar productmarketingEen Quickscan geeft jou snel inzicht in:
• waar sta je nu ten opzichte van jouw concurrentie,
• directe verbeterpunten in jouw strategie,
• direct verbeterpunten in jouw merkuiterlijk,
• waar jouw bottlenecks zitten.
Wij nemen binnen 2 werkdagen per e-mail contact met je op.
Onze merkstrategen en designers helpen jou met merkidentiteit, positionering, merkuiterlijk en productmarketing
Hoe leg je een solide basis waarmee je vanuit jouw intrinsieke kracht kunt communiceren?
Naar merkidentiteitHoe maak je het verschil in een landschap vol collega's en concurrenten? En hoe vind je jouw onderscheidende factoren?
Naar positioneringHoe kun je je visueel zo onderscheiden dat je een uniek plek in het hoofd van jouw doelgroep inneemt?
Naar merkuiterlijkHoe zorg je ervoor dat jouw doelgroep de waarde van jouw producten begrijpt én onderscheidend genoeg vindt?
Naar productmarketingIk leg je graag meer uit hoe we jou helpen met jouw merkstrategie en draagvlak in jouw team.